Szalonetikett

Higéniai Etikett

Szépségszalonunk eddig is kiemelt figyelmet fordított a higiéniára és a fertőtlenítésre, ez természetesen a jövőben sem lesz másképp.

A kialakult helyzetre való tekintettel a következő óvintézkedéseket iktattuk be vendégeink biztonsága érdekében:

Szalonunkban minden Vendégünk számára biztosítunk kézfertőtlenítőt a váróban, és szeretnénk megkérni minden vendégünket a fertőtlenítő használatára érkezéskor.

Szalonunk kizárólag egészséges vendégek számára látogatható. Abban az esetben, ha bármilyen influenzára utaló tünetet észlelsz magadon (például orrfolyás, köhögés, esetleg láz) arra kérünk, hogy időpontodat módosítsd legalább egy héttel későbbre.

Amennyiben a közvetlen környezetedben van olyan ember, aki hasonló tüneteket mutat, kérjük a biztonság érdekében ebben az esetben is egyeztessünk új időpontot egy héttel későbbre.

Azok a Vendégeink, akik érintett zónából érkeztek haza, vagy érintkeztek olyan emberrel, aki érintett zónában tartózkodott kérjük, hogy vendégeink maximális biztonsága érdekében helyeztesd át időpontod 2 héttel későbbre.

Abban az esetben, ha valaki a feljebb említett esetek miatt helyezteti át az időpontját, úgy 24 órán belüli szabályozásunk visszavonásra kerül a jelenlegi helyzet fennállásáig.

Mi is fokozott figyelmet fordítunk az alábbi higiéniás intézkedésekre:

  • Minden olyan felületet, amivel vendégünk érintkezik minden vendég után fertőtlenítünk. 
  • A kezelések során használt eszközöket minden használat után eszközfertőtlenítővel kezeljük.
  • Krémeink 100%-ban sterilek, nem érintkezünk a flakonban található termékekkel, kizárólag spatulával adagoljuk a termékeket Vendégeink részére.
  • Kezeléseink alatt igény szerint maszkot, kesztyűt viselünk.

Együttműködésüket és megértésüket köszönjük, szeretettel várjuk szalonunkban!

Vendéget kizárólag előzetes bejelentkezés után fogadunk

Időpontot elsősorban online tudtok foglalni, de a +36-20-350-6135 számon és Smaragd Szalon facebook oldalán is igyekszünk nyitvatartási időben elérhetőek lenni.

Ha Vendég tartózkodik az üzletben a kozmetikus egyedül van, nem tudja felvenni, de lehetőség szerint mindenkit visszahív

 

Van költsége az időpontlemondásnak?

Az időpontot tetszés szerint lehet módosítani illetve törölni az azt megelőző 24 óráig.
24 órán belül kérünk telefonon értesíts minket!
A második 24 órán belül történő lemondás után a lemondott szolgáltatás árának 50%-át felszámítjuk a következő alkalommal.
A harmadik 24 órán belül történő lemondás után már nem tudunk következő időpontot biztosítani.
Ha egyáltalán nem történt lemondás, akkor nem tudunk következő időpontot biztosítani

 

Mi történik, ha kések?

A szolgáltatásokra szánt időtartamok úgy vannak kikalkulálva, hogy azt a kozmetikus csúszás nélkül be tudja tartani.
Ha előre látod, hogy késni fogsz, kérünk értesíts minket, hogy együtt tudjuk megbeszélni, a csúszás mértéke még belefér-e a Rád szánt időnkbe. Késés esetén a Te kezelési időd rövidül le, hogy a következő, időben érkező Vendég pontosan tudjon kezdeni.
A kozmetikusnak jogában áll elállni a szolgáltatás teljesítésétől, ha a késés már a következő, időben érkező Vendég ellátását veszélyeztetné a tűréshatáron túli mértékben. Késés esetén is az eredetileg foglalt szolgáltatás árát számoljuk fel.

Mit kell tudni a kezelésekre vásárolható bérletekről?

A bérlet érvényes a vásárlás dátumától számított 6 hónapon belül. A bérlet értékét készpénzben nem áll módunkban visszafizetni.

A gyerekem/kisállatom magammal vihetem a Szalonba?

A pihenés és kikapcsolódás elsődleges nálunk, így ha gyermeke türelemmel, csendben tud várakozni, nincs akadálya, hogy elkísérje anyukáját /apukáját.

Magam is nagy állatbarát vagyok, de higiéniai okokból kisállatok nem jöhetnek a szépülni és kikapcsolódni vágyó gazdikkal.

Fizetés

Szalonunkban csak készpénzzel lehet fizetni. A hosszútávú sikeres együttműködés érdekében köszönjük megértésedet és várunk szeretettel!

Close Menu